Voor middelgrote en kleine ondernemingen verrichten wij vrijwel alle administratieve en fiscale werkzaamheden. In het kort zijn de werkzaamheden als volgt te benoemen:
- Verwerken administraties
- Verzorgen loonadministratie inclusief aangifte loonheffing en pensioenfondsen
- Verzorgen fiscale aangiften, waaronder omzetbelasting, vennootschapsbelasting en inkomstenbelasting
- Opstellen jaarrekeningen
- Advies over administratie en belastingen
Op de volgende vragen hebben wij altijd een antwoord en een oplossing:
- Kunnen jullie tussentijdse cijfers opstellen en mij helpen met het aanvragen van de financiering van een nieuw huis?
- Kunnen jullie doorrekenen wat de loonkosten nieuw personeelslid zijn?
- Moet die auto die ik wil kopen op de zaak of privé?
- Ik wil gaan samenwerken met iemand, wat is de beste rechtsvorm?
- Hoe pak de overdracht van mijn bedrijf aan?
- Kunnen jullie de aangifte erfrecht van overleden familielid maken?
- Kunnen jullie me helpen met het aanvragen van een subsidie voor onze activiteiten?
- Ik ga scheiden en ben hulp nodig bij de financiële gevolgen daarvan.
- Kunnen jullie mij begeleiden bij de start van mijn onderneming?
- Is het voor mij voordelig om mijn eenmanszaak om te zetten in een BV?
- Welk BTW-tarief moet ik gebruiken bij het factureren van mijn diensten?
- Ik moet een accountantsverklaring hebben bij de jaarrekening. Kunnen jullie mij helpen de zaken goed aan te leveren bij de accountant?